4 Kasım 2012 Pazar

mac ve flormar siyah göz kalemi

merhabalarrrr. bugün size siyah göz kalemlerimden bahsedicem.gerçi sadece iki tane var ama olsun :)

bir tanesi mac engraved..kendileri benim ilk mac göz kalemim olurrr ve aşığım ona (kalpkalp) :) ben genelde göz kalemlerini gözümün iç kısmına ve kirpik diplerime sürüyorum.göz içinde illaki tazeleme hissi gerektiriyor ama bu biraz bence o mesefayi uzatıyo gerçi ben makyaj pek tazelemem nasıl yapıp çıkıyosam öylede eve gelirim taş gibi durur makyajım göz kalemide hafiften kalmış oluyor:) yani kısacası güzel diğerlerine göre 1 tık daha kalıcı yumuşacık bir kalem istiyorsanız 38 tl ile mac.te kavusabilirsiniz..

diğeri ise şu meshuuuurrr florma ultra black eye liner.bu bence mac.in yapısına göre daha sert ve birazdan resimdede görceğiniz üzere ikisi arasında pek bi fark yok. ikiside kirpik diplerime sürünce bende akma yapmıyor cunku kupkuru göz cevresıne sahıbım ben.gözümün üstünede hiç uzun süreli sürmedim akıp akmadığı konusunda çok fikrim yok ama 1-2 saatlik sürdüğümde ikiside başarılı..şu an bu yazıyı yazınca anladım evet ikisi arasında fark yok :))) ama mac i daha çok seviyorum ben acaba çok para verdiğim için mi :) neysee flormarın fiyatıda 7-8 tl gibi bir şeydii..

sırada inglot'un ki var bunlar bitsin onu alıcam :D

essence'inde kullandım haki yeşili olanı benim gözlerim çok hassas olduğu için sulanma ve yanma yaptı gözümün içine sürmediğim halde bunuda belirtmek istedim :)

 ÜSTTEKİ MAC,ALTTAKİ FLORMAR.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder