27 Kasım 2012 Salı

sephora eskiyi getir yeniyi %40 indirmle götür kampanyası

25 kasımda sona erdi bu kampanya ve bende son gün faydalandım :) aldıklarıma ihtiyacım varmıydı diye düşünüyorum ama yoktu maksat elden eskileri çıkarmak :) neyse alış-verişlere gelirsek..rival de looptan bir rimel,hatırlamadığım bir markadan 2 tane kalem far ve rimmelden far verdim. karşılığında ise..


 bir adet waterproff siyah göz kalemi. bugün ve dün kullandım ve gerçekten başarılı buldum kalıcılığı güzel ve ben genelde göz altıma kirpik diplerime sürerim akmadı siyah siyah olmadı göz altı panda gibi :) bunu favorilerim arasına ekledim biterse alırım herhalde indirimsiz fiyatı 19.90


 diğer ürünümüz ise kabına aşık olduğumun ruju :) resmen kabından asalett akıyooo fışkırıyorrr aman allah bütün rujları o mükkemmel kabı için alıp bir kenara koyup seyredebilirim :) neyse benim nude tonda bir rujum hiç yok tamda nude değil turuncu nude arası bir ton ama tonunuda çok sevdim ben.aldığım zaman sadece şöyle bir sürüştürdüm dudakta duruşu ve nemlendirmesi güzelll. indirimsiz fiyatı 34-36 tl arası bir şeydi

son olarakta tam krem-ten rengi arasında mat bir far. sephora farlarını daha önce kullanıyordum zaten beğendiğim için günlük kullanımda göz kapagı rengini eşitlemek için kullanırım diye düşündümde aldım :) bakalım kullandıktan sonra nası olcak fikircaazlarım :)

4.üründe yeşil göz kalemi aldım anacağazıma verdim onuda :)

toplam 100 lira tuttu bende 60 lira ödedim :)

teşekkürler sephora :)

renkli günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder